Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, February 3, 2011

My New Gadget

Cantik tak netbook baru i ni? Dah lama bekenan sebenarnya.
Dok simpan dalam hati je bila tengok orang dok guna netbook ni masa baru-baru keluar dulu.
Tak pa, himpun duit dulu. Orang tak mampu kena buat cara tak mampu.
Lagipun benda-benda teknologi ni tak rugi pun kalau lewat beli skit,.
Sebab, sekejap saja akan ada yang lebih baru dan terkini.
Dulu saya ada laptop. Dah bagi hadiah kat adik saya yang dok belajar kat UniKL.
Kesian pula tengok dia tak dak pc. Lagipun saya jarang guna laptop tu.
Beli dulu sebab kat opis lama dok berebut pc.
Bila pindah ke Johor ni, dapat pc sorang sebiji. Jakun sat kata orang Kedah.
Dari laptop tu jadi tukun, baik saya bagi kat adik saya.
Ada juga faedahnya!
Tapi kisah membeli netbook ni memang ...... tak henggat!
Tak tau nak kata best ka..bangang ka...membuta tuli ka...tak betui ka..
Main redah pi beli ala-ala borang gitu.
Saya sorang, beli 2 netbook dengan 1 monitor untuk suami.
Kawan saya yang ikut saya akhirnya beli juga sebiji netbook sebab terbekenan tengok saya beli.
Next entry ok untuk kisah selanjutnya!
p/s:
sangat seronok guna netbook ni sebab handy. Sebelah tangan tangguk (hayun) buai anak, sebelah lagi boleh dok ber FB.
sebelah dukung anak, sebelah lagi boleh peluk netbook ni sekali.
Memang kemaruk ke aku ni? hahahahahahaha

1 comment:

diari hatiku said...

wah....kemaruk lah tu..
add link sy la ok..
tq..hehe

Related Posts with Thumbnails