Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, March 14, 2011

Ahli Gusti Junior.

Amacam. Boleh join WWF dak? eh ka WFF?
ntah la..hahahahaha
Abang dan adik biasa sangan bergusti macam ni.
Tak gaduh pun tapi depa sangat suka naik atas orang ni, orang ni naik atas orang tu.
Sangat suka ok.
Seronok ibu tengok. Sapa yang kat bawah tak marah pun.
Kira macam depa main-main penuh kasih sayang la tu kan.
Ya la...dalam perut dulu pun depa berkongsi, berguling, siku menyiku satu sama lain.
Kat luaq pun terbawak-bawak kemesraan tu gamaknya.

Adik bukan main hepi lagi abang kat atas dia.
Tengok ibu nak snap gambar. lagi ter'rheyeh' dia nak terkam ambik handphone ibu.
Ni aksi di pagi hari. Abang dah mandi, adik belum lagi.
Tu yang sorang dah pakai baju t-shirt, sorang lagi masih baju tidur.
Ibu stop sat, lepas lelah dan penat.
La ni nak siapkan sorang-sorang jenuh berempaih!
paling siksa time nak pakaikan pampers, dia nak pusing meniarap saja...
adooyoiiiii...sama saja adik dengan abang.

2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

hehehehhe..comel je twin tu bergusti...

hepy holiday kakak...seronoklah dia dpt berkepit n jalan2 ngan nenek dia..nak yer cik kiyah kakak ngan nenek dia..

Zakiyah Zainon said...

kakak dengan nenek memang kamceng...
yerla..nenek melayan semua yang dia nak..kalau ada ibu banyak sikit pantang larang hehehehe

Related Posts with Thumbnails