Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, March 23, 2011

Gambar panas

Pertama kalinya, tahniah Malaysia.
Terus menggemparkan rakyatnya dan dengan kisah panas video adegan seks yang
dikatakan pelakunya adalah pemimpin tertinggi sebuah parti pembangkang.
Memang hebat Malaysia ni...sungguh hebat dan dasyat!
Lebih hebat bila polis pun tak ambik apa-apa tindakan (setakat entri ini ditaip)
pada yang menyimpan video tu yang hanya dikenali Datuk T.
T = Tenuk? Tengkorak? Tipu? Taik?
Whatever!

Pada ibu, tindakan menayangkan video tu pada wartawan adalah sangat salah dan
satu tindakan yang sangat jijik dan keji!
Pada hemat ibu, patutnya serahkan video itu pada polis,
kalau pelakunya beragama Islam, turut laporkannya pada Pejabat Agama.
Tangkap, bicara dan jatuhkan hukuman - biar kena macam kes Ariel Peterpan.
Apa hak Datuk T nak dedahkan sampai macam tu?
Pada ibu, rakyat dah celik tapi masih ada yang buta dalam terang.
Masing-masing tenung dan tilik dengan mata hati, dengan iman, pasti ada jawapan.
Allah maha Mengetahui segalanya!

Lepas ni apa lagi kisah panas, kisah salahlaku seks, liwat, DNA, mani, bulu yang nak diselongkarkan. Seronok baca kisahnya sambil gelak-gelak dan senyum sendiri.
Kalau kisah-kisah besar macam ni dah keluar,
maknanya PRU akan tiba tak lama lagi.
Yeehaaaa..boleh mengundi lagi.
Ibu sangat suka.
Masuk ni dah 3 kali ibu dapat peluang mengundi.
Sapa tak daftar lagi, sila bawak ic ke Pejabat Pos, dan daftar kat sana.
Ehh...masih boleh ke daftar kat Pejabat Pos? Sebab dulu ibu daftar kat sana saja.

Oklah...kalau depa sibuk dengan video panas, ibu pun ada gambar panas.
Polis, sila jangan tangkap saya atas kesalahan mengedar gambar lucah dan panas.
Tangkap Datuk T dulu hehehehe

.

.

.

.

.

.

.

.

.


hehehehe
Kakak yang tidur tak berbaju sebab panas katanya, padahal hujan semalaman.
Ibu pun layan kan laa....
Abang guling-guling sambil mata pejam, kena kakak terus stop!

p/s:
Selamat Hari Polis yang akan disambut pada 25 Mac ini.
Kepada semua polis (sepupu ibu pun polis), berkhidmatlah dengan 'jujur' dan 'amanah'.
Setiap tindakan anda akan disoal di akhirat kelak!
Tindakan kita yang tak polis pun akan disoal kelak.
Sama-sama la bertanggungjawab atas setiap kata-kata dan tindakan kita di dunia!

2 comments:

mama syg said...

lentik fuhhh

kak Erna said...

dah tentu tidur sambil berguling guling tu..

Related Posts with Thumbnails