Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, March 8, 2011

Jangan betulkan komputer anda.

Pernah nampak tak skrin notebook atau netbook korang jadi macam ni?
'Cer' tengok betui.betui..apa yang jadi dengan skrin netbook saya ni?
Nampak?
Kalau kurang jelas, tengok skrin kat bawah ni pulak.
Blog (wajah lama) saya dalam netbook saya yang dah terbalik rupanya.

Kakak la ni..ntah apa dia buat.
Sebelum jadi macam ni, saya pun tak tau yang netbook saya boleh uabh-ubah skrin macam ni.
Nasib baik ibu kakak ni cikgu komputer, graduate IT.
Godak sana, godak sini, dapat la skrin tu kembali ke asal.

No comments:

Related Posts with Thumbnails