Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Sunday, March 20, 2011

Melutut

Dua-dua beradik ni dah melutut macam ni.
Bangun nak memapah dinding, kerusi atau rak tv.
Sambil-sambil tu, dia selongkaq dan capai apa saja yang ada kat depan mata.


Ibu menyandar saja sambil tengok apa dia nak buat.
Tapi keliling dah letak bantal baik punya. Siap-siap cover takut dia jatuh.
Ada bola, pink panther dan macam-macam lagi mainan kakak dulu
tapi kertas juga yang manarik hatinya.
Rak tv, nampak kotak kuning tu...dalam tu semua dah kosong.
Dibersihkan oleh adik dan abang.

Apalagi la yang adik nak selongkaq tu?
Kipas angin terpaksa di letakkan di belakang dan dicover dengan sofa.
Langkah-langkah keselamatan ok!

1 comment:

kak Erna said...

mula dah tu..bagus letak bantal tu..takut jatuh terlentang..kepala nak kena jaga..seronok dengan keletah sikecik kan..

Related Posts with Thumbnails