Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Friday, April 1, 2011

Abang 8 bulan

Kalau adik dah 8 bulan, abang pun mesti la 8 bulan juga kan.
Abang memang sungguh cool.
Kalau tak kena gaya, memang dia tak gelak walau di agah-agah.
Tapi kalau dengan kakak, mengekek-ngekek dia gelak. Melentok-lentok badan dia.
Last check up abang, berat 7.5 kg. Tapi ibu tak percaya dengan berat tu.
Adik pun dah 7.4 kg. Abang mesti lebih lagi. Time timbang tu abang dudk tak diam.
Jarum kiri kanan, tetiba nurse kata 7.5!
owh...ibu sungguh tak percaya ok!

Abang dah bergigi 4. Sebiji strawberi dah boleh habis.
Asal kita makan, dia pun mesti pandang terngaga mulut macam 'nak sikit'.
Lately, mesti menangis masa kat rumah pengasuh bila ibu nak gerak ke opis.
Suka jelirkan lidah pastu hisap bibir atas dia!
Suka senyum-senyum senget gitu!

3 comments:

mala said...

twins ke ... confuse ;-)

Zakiyah Zainon said...

mala : yer..saya ada anak twin hehehe..yang sulung kakak faaqihah, yang ke2 kembaq..faaiq dan faaid :P
4 tahun kawen anak dah 3 hehehehe

mala said...

best tu!

Related Posts with Thumbnails