Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, April 6, 2011

Adik berdiri

Wahai orang-orang kampung, adik dah tersangat pandai berdiri ni.
Adik suka lepas tangan bila berdiri. Lepas tu adik jatuh tergolek-golek.
Setakat la ni, kepala adik selamat lagi. Ibu selalu sambut adik.
Tak pun ibu akan letak bantal keliling adik masa adik berdiri.
Abang berdiri jugak tapi tak berapa nak cekap lagi.
Adik lagi tegap berdiri kalau dibandingkan dengan abang.

Nanti jangan lupa beli kasut kat adik tau. Kat abang sama.
Beli yang sama tau sebab adik ngan abang kan kembaq. Kalau sama baru cun!
Nanti abang pun terror la macam adik.
Selain tu, adik pun dah pandai merangkak...yeahh...yeah...yeah...

Hensem tak adik bergambar sambil berdiri. Asyik baring saja.
Sekarang adik dah boleh buat posse yang istimewa.

5 comments:

Softtouch [Hanim] said...

tahniah adik..cpt yer dia berdiri cik kiyah...twin ni mmg sebijik muka ibu dia..

Si Kandil Hijau said...

abg lmbt sket sbb berat bdn tu.adik kan ringan badan...cpt le leh begayutnya.

noora said...

wahhhh..tahniah2...akak da cabut stokin diorg ehh...aqil pun dah sibuk memaut nk berdiri..tp slalu jatuh balik pasai licin stokin..bulih la kalo gitu cabut stokin dia ehh..heheheh

Zakiyah Zainon said...

hanim : ya ka muka ibu hehehehe...okla tu..penat ibu mengusung dulu :P



adik zuhaida: abang la ni kalau mengesot lagi laju dari adik, sampai tertungin-tunging! abang pun dah berdiri tapi pinggang lembut2 lagi...



shikin: apanya pakai stokin..dah berzaman akak tak pakaikan depa..sib baik tak kembung heheheh takat sapu minyak saja kat tapak kaki :P

noora said...

ishh..ye ke kak..saya takut kembung jek..pasal arif pun saya tanggalkan dlm 8 bln lebih..masa dia tgh nk berpapah2 jugakla..hahahahha..lg awai rupenye akak cabut..harus dicabut balik nih..

Related Posts with Thumbnails