Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, April 9, 2011

Apa lagi kita nak bongkar ni?

Cerita minggu lepas baru nak update hehehe

Minggu ni sedikit busy walaupun students sedang cuti sem.

Rabu ke Seri Kembangan ada mesyuarat. Khamis EL sebab pengasuh ada kematian.

Jumaat sambung cuti sebab nak nak bawak kawan-kawan 'merendek' kat IKEA Singapore.

Asyik pesan saja, den bukannya selalu dapat ke sana walaupun dekat.

Plan tergempaq. Sapa ada pasport, jom!

Yang lain-lain tu, kalau nak ikut lagi rombongan chekiyah, sila adakan pasport anda.

Cakap banyak tak mau ok :P . Nanti ibu buat entry kisah ke sana ;)



Gambar kat bawah ni adalah koleksi minggu lepas masa di rumah nenek.

Semasa sesi memporak-perandakan rumah nenek.

Habis lintang pukang segala harta benda.

Kerusi meja semua ditolak ke tepi untuk 2 maharaja ni mudah bergerak.

Pokok bunga tiruan nenek kena letak hujung situ ha..

pastu letak kerusi supaya depa 2 ni tak tarik daunnya yang melambai-lambai ditiup angin dari kipas angin siling.

Tu pun depa tetap dapat 'kueh' skit-skit hujung-hujung daun.

Sampai terjinjat-jinjat adanya nak capai daun tu


Alamak! Ibu ambik gambar la...

Adik memang cepat perasan kalau ibu nak snap gambaq depa.

Dia akan posse baik punya, idak pun dia terenyeh mensepetkan mata.

Abang..besala. Ala-ala 'juey' mahai skit.

Ibu sebut 'abangggg..', baru nak senyum-senyum, tapi muka tak paling tengok ibu lagi.

Tapi kalau kat rumah pengasuh, asal nampak ibu sampai,

dia punya serbu macam pelari 100m pecut lepas bunyi pistol.

Tapi abang tak lari la...dia mengesot punya laju sampai tertungin-tungin.

hehehehehe


Abang merenung jauh ke bawah. Depan depa tu cermin yang terus nampak playground.

Kecik-kecik ni boleh la tak mintak lagi nak ke sana,

nanti dah boleh jalan, harus la me'leding-leding' nak pi melompat- terjun kat situ.

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

alololo...comelnya twin tu...skit lg bjalan n berlari lah tu

Related Posts with Thumbnails