Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, April 5, 2011

Cuba la buat kalau boleh!

Agak-agak anda boleh dak buat aksi macam gambar adik kat bawah ni.
Ibu dulu boleh buat tau. Dulu laa..
Masa sekolah menengah, ibu suka menari rap dengan kawan-kawan kat asrama!
hahahahaha..zaman tu zaman 4U2C..zaman KRU.
Kalau menari mesti sampai split-split kat depan koridor asrama.
Lawak betui kalau ingat balik...kui..kui..kui

Masa ibu belajar martial art pun, ibu boleh lagi buat aksi ganas ni.
Tapi sekarang ni rasanya dah sedikit keras kot. Dah lama ibu tak prektis. Keras la kot.
Tapi baru-baru ni nampak adik buat aksi ni.
Hebat arrr...
kalau berani, cuba la gaya adik ni.
Dia buat relax saja..kalau ibu buat la ni mau tercabut tulang peha gamaknya!

Adik duduk dalam gaya split!

6 comments:

my S.M.P.I said...

ahak..pak njang p0n bleh buat lg la..

Hamba kerdil said...

tulang masih lembut 2 kak.. sbb 2 la blh bt.. =p

Zaher said...

aiiit..pak njang pon msh bule buat split tu....

jijah said...

hahahaahahhaahaha split eh.

ari tu anak aku pun tak sengaja ter'split', gara-gara berdirikan dia sebelah sinki, tabletop tu licin agaknyer. tapi muka selamba jer..

Softtouch [Hanim] said...

ala2 gimnastik gitu....heeeee

noora said...

pehhhhhhhhhhhhhhhhhhh..adik..mmg cool laa

Related Posts with Thumbnails