Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, April 5, 2011

hati-hati..aksi panas anda dirakam

Zaman sekarang ni sangat bahaya.
Aksi panas anda, bila-bila pun boleh dirakam oleh mereka yang tak dikenali.
hehehehehe...hati-hati ok!

Kat rumah memang ibu sangat suka merakamkan aksi panas kembaq.
Handphone ibu memang dah penuh dengan gambar separuh b*gel depa.
Ibu suka buat koleksi gambar-gambar panas.
Hobi! hehehehehe

Gambar terkini. Awas..banyak lagi yang akan ibu dedahkan!
Baik mengaku sapa yang ada gambar panas macam ni..kang kantoi dengan ibu.
Eh..sila letak jawatan!

p/s:
paham kan cerita ibu dengan gambar tu?

3 comments:

Si Kandil Hijau said...

nyum nyum!

Softtouch [Hanim] said...

hehehehhe...comel jer...nnti kan cik kiyah bila besar nnti tunjuk kat depa pic2 cenggini kat dorangg ..mesti dorang tergelak..heeee

noora said...

ish3..ibuuu..bahaya ni..kang dia beso sikit dia plak snap gambaq panaih ibu..aiyoooooooo

Related Posts with Thumbnails