Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Saturday, May 14, 2011

Ibu dan kembar

Rasanya., ini gambar pertama ibu bersama kembar dalam keadaan bertudung.
Yang lain kat rumah. Memang tak leh publish la kan hehehehe
Ni masa lepak-lepak kat Bukit Layang-layang time kakak bersukan.

Abang tersangat manja.
Kalau ibu hilang dari pandangan mata dia, mula la merengek.
Kalau ibu ada di sisi dia, haa...gitu la aksinya.
Menyendeng saja kat ibu.

Adik lebih berdikari.
Masa ni adik sangat suka ke sana sini bermain berguling.
Adik selalu pandang abang yang asyik nak duduk di riba ibu.
kadang-kadang, adik pun akan naik sama.

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

comelnya kakak bersukan...betul, bila anak dah srat sekolah ni terasa nak kita tu dah besar..
amboi abg kemain mengendeng ngan ibu yer...

Related Posts with Thumbnails