Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu

Dapat sms dari mak :
Selamat hari ibu, jadilah ibu yang berjaya mendidik
anak-anak ke arah dunia dan akhirat.

Dapat sms dari Adik Zahir:
Selamat Hari Ibu untuk kakak-kakak i yang dah ada anak-anak,
tapi anak-anak tak wish sebab kecik lagi. keh2!!


Dapat sms dari one of my friend, Waznati :
To all mothers:
it's NORMAL when u are in year 20's,
u'll look very MENGANCAM when u're in year 30's.,
u begin to behave BERMACAM-MACAM when u are turn 40's - 50's,
u'll feel TERANCAM when u reach above 60's. orang langsung tak boleh cam!
Anyway, Happy Mother's day. Hope we all maintain MENGANCAM!


Selamat Hari Ibu..
buat semua ibu yang berada di luar sana.
Moga kita terus menjadi ibu yang terbaik buat anak-anak kita!

TQ semua yang wish hari ibu.
Tak dapat ibu nak masukkan semuanya kat sini.
Ada yang ibu tak reply, bukan sengaja, bateri hp dah kong!
Tadi pagi baru jumpa charger
hehehehe

oppsss...
Hari ni jugak birthday kawan baik ibu, Nadia binti Abdul Wahab.
Happy 32nd birthday...

sumber : FB nya

Kawan ibu ni adalah seorang ibu beranak 2. Anak sulung rasnaya dah darjah 1.
Tapi maknye tetap maintain. Baju mickey lagi youuu..
awet muda gitewww...
Selamat my fren!

p/s:
jap nak tanya!
Hari ibu ni officialnya 8hb ke 10 hb?
ibu ambik tengah-tengah:D
Tapi hari-hari adalah hari ibu kan..kan?

4 comments:

mala said...

assalamualaikum - happy mother's day!

Ms.Lilies said...

tiap2 tahun sama...
ahad minggu ke2 mei..

:D
hepi mom's day c.kiah

Si Kandil Hijau said...

selamat hri ibu juga dari bakal ibu yg xkawen2 lagi nii...h0h0!

top up jarang. sms kt mak je. kat org len da de tenet..kira ok la. ( pssst..Dwet kata nk boh lam bank mne? ;p)

Zakiyah Zainon said...

mala: selamat hari ibu juga..





mimi; aku ingat kira date..rupanya cam tu ekkk..tak pa..hari-hari hari ibu kan;)





adik: huuhu..kalau nak bagitau la...bulan ni kayap dah..tukaq tayar kereta..muahahahaha

Related Posts with Thumbnails