Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, May 23, 2011

Tenanglah kalian di sana...

Ibu berada di Singapura semasa mengetahui kisah ini.
Memang terlambat mengetahuinya.
Itupun setelah curi-curi menggunakan Iphone ayah yang linenya sekejap ok, selalu tak ok.
Sangat sedih..sangat menyentak rasa hati ibu..
Ajal maut di tangan tuhan.
Tenanglah kalian di sana..al Fatihah.

Kepada menteri², pihak² yang berwajib..
Sila jangan bagi komen-komen yang sudah tak berguna lagi.
Yang tak berguna! contohnya:
1. Pusat ini tidak berdaftar dengan .....
2. Binaan tak dapat kelulusan..
3. Bangunan tiada kelulusan untuk didiami...
Dan lain-lain kenyataan yang dah tak dak erti. Dari dulu sampai sekarang semua NATO!

6 comments:

Nurul said...

al-fatihah. Pihak pengurusan dan sahabat handai belum habis rasa bersedih dan trauma, nih dah bising2 pasal status lak. Memang tak patut lah diorg nih...

Hamba kerdil said...
This comment has been removed by the author.
Hamba kerdil said...

Al-fatihah.. mmg panas kak bila bace komen2 cm2.. tp dh jd lumrah manusia, yg negatif 2 sntiasa wujud di sekeliling kita.. kita cuma mmpu berdoa je kak agar mereka terbuka hati utk bertaubat..

Solehah said...

sedih kan kisah ni..saya pun terpengaruh dengan tv yang cakap bangunan tu tak dirujuk kepada yang pakar dulu sebelum dibina..

Solehah said...

sedih kan kisah ni..saya pun terpengaruh dengan tv yang cakap bangunan tu tak dirujuk kepada yang pakar dulu sebelum dibina..

Huszaini said...

Al Fatihah... orang yg buat bangunan ni dah cukup suci murni hati dia nak bantu anak anak yatim nih.. diorang yg komplen yg macam2 tu memang hampeh!!

Related Posts with Thumbnails