Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, July 14, 2011

Hormon marah tengah merembes

Tajuk!!!! Sangat meletup. Sama seperti hati ibu yang nak meletup ni.

Kisahnya, ibu dalam proses nak mohon naik pangkat. Dah la banyak dokumen kena siapkan, penulisan, pembuktiaan kerja, pendek kata banyak la.... Kadang2 rasa macam nak bagi tak bagi je kan!

Dah tu adala bab2 perkhidmatan yang perlu disediakan oleh admin. Bila cakap kat admin ada saja alasan. Pusing pi pusing mai, pensyarah sendiri yang kena buat bab2 perkhidmatan. Ishhhhh...tetiba hormon ibu terembes melebihi hadnya!

Terus ibu email EO meluahkan rasa. Come on la....kalau semua benda perkhidmatan kami yang kena buat, baik tak yah ada admin. Ini yang orang marah dengan perkhidmatan kerajaan.
Lembab! Lambat! Kalau hal yang libatkan birokrasi, memang la tak boleh elak. Ini nak isi borang yang perlukan nama, ic, tarikh lantikan dan pengesahan, markah skt, tangga gaji terkini...semua tu suruh pensyarah buat, apa hal???
Adoiiiiii....dah lama rasanya beralah buat sendiri semua benda2 ni... Kang suruh admin mengajar pula....nak!?

Oklah!! Marah ni...marah! Kurang pahala puasa i tau!

Mencikkkkk!!!!!!

5 comments:

C I K Y A T said...

susah bile tanggungjawab tu dipandang ringan jer...

nanne_manja said...
This comment has been removed by the author.
nanne_manja said...

kalo ada butang LIKE, akak tekan butang LIKE tu banyak kali...wakakakaka

wiznie said...

ni masalah lama yg xde penambahbaikan..di mana silapnya??? sama2 kita muhasabah

Nurul said...

ya betul..kadang2 ada admin yg lepas tangan. Nak buat kejer senang jer. Aku kat sini mengalami perkara yang sama..skait tul ati..nyampah!!

Related Posts with Thumbnails