Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, August 29, 2011

HLP di hari cuti

Tika ini ibu berada di opis.
Sunyi sepi pejabat ibu di hari terakhir Ramadhan.
Ibu sepatutnya datang bekerja, tapi bila mama dah nak cuti balik ke Pahang,
terpaksalah ibu pun bercuti.
Masa ibu keluar tadi, adik dah tido. Abang masih gagah walaupun dah lali2.
Kakak mula2 nak ikut ibu, tapi ibu berkeras tak nak bawak dia.
Akhirnya dengan sendiri "Kakak tak nak lah ikut ibu. Tapi nanti ibu beli belon kat kakak kan?"
Tetap ada permintaan yang perlu ditunaikan buat kakak.

Kenapa ibu gigih ke opis di hari yang indah ini?
Sebab kat bawah ni haaaa...

Semalam ibu dah submit segala kehendak bahagian Biasiswa.
Lepas tu nak print, printer tak dak pulak kat rumah.
Terpaksalah ibu melarikan diri seketika.
Semua dah submit. Tunggu dan berdoa!

TQ buat kawan baik ibu, Nadia yang tak putus-putus memberi bantuan dan galakan buat ibu.
Kawan baik ibu sekarang dah mula cuti belajar peringkat PHD.
Ibu ni masih kelam dan serabut lagi.
Asalnya dah give up. Dipendekkan cerita, ibu dah settlekan semuanya.
Tunggu saja keputusan tahun depan!
TQ juga buat Ashraf yang menjadi tempat perbincangan dan rujukan ibu sekali sekala.
Moga ada rezeki kita nanti.

Lepas ni kita pulun dokumen validasi kenaikan pangkat pulak!
Opsss...PROSISMA dan UPEK 4 jangan di lupa.
Chayuk!!

1 comment:

Si Kandil Hijau said...

fuyyooo0...selamat maju jaya kakakku!

Related Posts with Thumbnails