Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Monday, September 19, 2011

Adik dan semput

Adik semput lagi. Ibu susah hati.

Pukul 6 petang ambik gas, pukul 1030 malam ambik sekali lagi.

Pukul 2 pagi adik guling-guling-mata-pejam-mulut-bising-nafas-pendek.
Ibu sorang-sorang, ayah dah pi keja shift malam.

Alhamdulillah, seketika ni adik dah boleh lena tapi nafas turun naik laju.
Ibu yang risau, mata payah nak pejam!

Adik, sembuh cepat ya sayang. Ibu sengsara tengok adik macam ni...


Adik dalam mood ceria. Ibu nak adik selalu macam ni...

Ya Allah, berilah kesihatan yang baik pada anak-anakku, berilah kesembuhan pada mereka!

Kalaulah ibu dapat ambik dan tukar sakit adik dengan kesihatan ibu sekarang ni, dah lama ibu buat dik....

Sekian, luahan hati seorang ibu pada pukul 3 pagi.

4 comments:

Hamba kerdil said...

Insyaallah, semoga doa akak diperkenankan oleh-Nya. Sy pun turut mendoakan agar anak kesayangan akak ni cepat sembuh.. Amin.. :)

azieazah said...

Dugaan kepada seorang ibu. Bersabar dan redha. InsyaAllah pasti boleh handle dengan tenang. Jangan runsing sangat...

Zaher said...

kipas kerap sgt time tidoq kot....

ena said...

kat umah sediakan la aero chamber & inhaler sendiri.. amik ventolin... tgk dia cam dah nak batuk/selsema, terus bg..insyaAllah.. anak kak ena yg sulung cam tu gak dulu.. x bleh sejuk, pastikan dia pakai stokin masa tidoq.. skarang anak kak ena dah ok.. alhamdulillah

Related Posts with Thumbnails