Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Wednesday, September 21, 2011

Saya Patut Menang Quran Digital Giveaway oleh MIO kerana.....

Saya patut menang!

Sebab no 1:
dah lama saya cari Quran Digital ni.
Masa pesta buku kat PWTC, ada jual tapi bukan yang jenis ni.
Harga agak mahal.
Masa tu ada keperluan lain yang perlu diutamakan, so tangguh dulu.
Kawan saya kata ada yang murah sikit, dalam 300++,
tapi tak berkesempatan nak berjalan-jalan mencari.
Asyik kat opis sepanjang masa.
Kalau dapat percuma...kan syurga!
dok depan pc, masuk contest, menang, dapat hadiah hehehehe


sebab no 2:
Anak saya yang sulung, umo 4 tahun.
Sekarang tengah baca iqra 1.
Dah nak habis pun, tapi patutnya dah lama dia habis iqra 1.
Sebab saya tak berkesempatan nak mengajar dia secara tekun setiap malam.
Tiap-tiap malam, kakak mesti kata " ibu, kakak nak baca iqra'."
Asal buka iqra, adik-adik kembaq dia serbu nak baca sama.
Iqra 1 tak habis lagi, buku dia dah bersepah kulit ke mana-mana.
Saya suruh dia naik atas meja makan, dia pun ikut dan baca iqra di atas meja makan.
Saya lepak kat bawah, menegur dari jauh kalau ada sebutan yang salah.
kadang-kadang, saya berlari sekejap berdiri kat situ, ajar dalam kelam kabut.
Jap lagi adik-adik datang sama meruntun-runtun kaki ibu.
Kalau menang!!!
ya Allahhhh..dah terbayang macamana ia dapat membantu saya mengajar kakak.
Self learning buat kakak. Sebab tu saya patut menang!
hehehehe


Sebab ke 3;
Memalukan kalau saya nyatakan kat sini.
Tak pa lah, tapi kalau saya menang, memang alat ni dapat
mengatasi masalah yang tak boleh saya nyatakan ni .
memang besar pahala awak,

Sebab ke 4:
Sebab saya memang suka benda-benda yang percuma.
Moga murah rezeki awak lepas ni.
hehehehehe

ehh..dah lebih 360 patah perkataan belum?! banyak reason lagi ni..
hehehehe

Eh..hepi birthday! Ayat2 ni tak termasuk dalam bilangan patah perkataan tau!
Kang awal2 dah kena reject!
chup!! sapa nak join, klik kat sini.
Tarikh tutup malam ni 12 tgh malam.
Chayukk...

1 comment:

m-i-o said...

chekiyah,
penyertaan anda telah direkodkan untuk penilaian.

suka sy baca hujah2 awak. hehehe! kalau bukan kerana 360 patah perkataan tu, mungkin byk lagi yg chekiyah celotehkan :P

ok, semoga berjaya ya!

p/s: harap chekiyah anak-beranak sihat sejahtera hendaknya. sy pun tengah ting-tong sebab baby kena demam campak :( haruuuu wooooo....memang tak berpijak di bumi nyata rasanya!

Related Posts with Thumbnails