Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Friday, December 23, 2011

Biarkan dia bergendang sendiri...

Perkongsian di hari Jumaat.
Walaupun kita dan ramai yang lain tahu kebenaran,
kadangkala diam adalah jawapan terbaik kepada orang yang sedang berbicara dengan bongkaknya.


Sekian, perkongsian di hari Jumaat.
Sejuk-sejuk begini, kalau kena kopi pun sedap jugak ni.
Jom Radix, mai sechawan!

4 comments:

tsunamidihatiku said...

Selalunya..yang banyak cakap nie banyak AUTA dari FAKTA..

p/s : Apa kelas kopi radix..
Milo lagi sedap..ahaksss

Zakiyah Zainon said...

Tsunami, sbb tu bila berhadapan dgn insan sebegini kita diam saja, jika tak samalah sj kita dengan mereka..Btw, radix buatan orang islam....

Anonymous said...

betul tu Kiah..ikut cr ubi..bila dh masak..masuk mulut..semua terdiam tak blh nak bkata2..sbb sedap sgt..

Chekiyah said...

Anon: diam bukan sebab sedap pun boleh jd, rezeki allah bg, makan saja lah...

Related Posts with Thumbnails