Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, February 9, 2012

Rotan dan Iqra

Kakak kembali membaca iqra. Tahun lepas kakak dah baca iqra 1 dan dah nak habis pun. Sebab twin pun sama naik nak meng'iqra' bila kakak nak baca, pengajian kakak stop macam tu saja. Dia pun naik bebal bila adik-adiknya dok kacau. Sambung cuti sekolah, iqra kakak pun turut bercuti.

Mula minggu ni, ibu kembali mengajar kakak baca iqra. Asal buka kitab, twin serbu. Tapi kali ni, ibu ada rotan. Hahaha dok diam jer budak berdua tu, takutkan rotan!


Kakak 'pot-pet' sedang tekun membaca! Sangat pot-pet ok! Ikut sapa tak tau!?


Abang dan adik keboringan tak boleh kacau kakak. Rotan dok depan mata hehehe


Abang menangis manja takut. Adik yang mengantuk boring sebab kena dok diam!

Ibu harap tahun ni, ibu dapat kekuatan untuk habiskan kakak baca iqra. Doakan ya!

Jadi ibu, memang kena kuat dan tabah dalam segala hal kan!?

No comments:

Related Posts with Thumbnails