Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Tuesday, November 19, 2013

#Main-main

Assalamualaikum.

Cuti sekolah dah bermula. Kakak seperti biasa dah di 'culik' nenek jadi temannya di kota singa. Tinggallah abang dan adik buat teman ibu!

Bangun pagi, abang terus tanya "Mana kakak?".

"Kakak dengan nenek kat Singapore". Dah berulang kali ibu bagitau abang dan adik, soalan yang sama tetap diulang tanya. 

"oooOooo..rumah nenek". Abang cakap dalam slang nya. Adik pun macam tu jugak jawapannya. Kembar la katakan!

Teringatla tu. Maklumla, tetiap malam, mesti ada permainan depa yang mula dengan baik dan akhirnya habis dengan berebut dan bergaduh. Ibu jadi 'tarzan', baru diam. Tu pun sampai tido, masih berendam air mata.

Ni permainan depa pada suatu malam. Nak gelak pun ada. Mana depa dapat ilham pun ibu tak tau. Mungkin tengok tv kot. Atau mungkin sebab ibu dok sebut-sebut kot..

Mauahahahaha...

Nak tengok apa jenis permainan yang depa main?

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




 Main mengandung-mengandung..boleh???
Perli ibu ke apa ni?




Abang yang nampak sarat hahahaha.. 
excited pulak bila ibu ambik gambar!



Adik, mengandung Patrick!
Dah nampak bontot dah tu...



Ayah kata nak lagi sorang 
Amacam? Nak sahut ke tak cabaran anak-anak  ibu ni?!

Best jugak cuti 3 bulan kan???

No comments:

Related Posts with Thumbnails