Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, February 6, 2014

#Masalah terkini

Assalamualaikum.

Taip panjang-panjang, pastu delete. Taip lagi ayat. Delete balik! Ini memang semulajadi kalau dah lama tak menulis. Tu pun ada hati nak tulis novel!

Hahahahaha. Sila gelak kat diri sendiri!

Tulisan kali ni mungkin lain. Sebab ibu tengah sedih hati. Rasa stress sejak 2-3 menjak ni. Tiada kaitan dengan hal kerja. Apatah lagi dengan manusia lain. 2014 ni dah tanam azam, nak hidup hepi-hepi!

Stress terkini adalah kerana  muka ibu penuh jerawat kecik dan batu! Besar tu kira batu la kan? Masa remaja tak dak pulak masalah macam ni. Dah tua ala-ala diva ni, penuh pulak dia naik nak tambah seri...!

Adooiii....ayah dah beli Oxy5 untuk ibu. 2minggu pakai, sama jugak! Semalam, tambah dose ke Oxy10. Jari ibu ni kan memang tak boleh nak menahan nak memicit. Dah bertompok-tompok merah kat sana sini hasil picitan sendiri!

Memang jerawat ni boleh buat rasa rendah diri kan!? Dah la muka tak berapa nak ayu (manis saja (^_^) yang ada), pastu naik jerawat berjemaah pulak tu...

Nak masuk kelas pun rasa malu! Haaa! Boleh gitu!???

Ok bye!


No comments:

Related Posts with Thumbnails