Nuffnang

Tempah hadiah istimewa

Thursday, May 15, 2014

#Anak ke 2

Assalamualaikum.

Korang anak nombor berapa? Ibu anak ke-2 dalam keluarga. Out of 6!

Faktanya konon macam kat dalam gambar ni. Betui ka dak, mu pikir lah sendiri. Ada jugak yang macam betuinya. Tapi ada yang beberapa fakta yang macam...ermmmm...errmm.. malu makcik nak ngaku ya!

Muahahahaha...



Antaranya :

5. Ramai peminat. Ya kaaaa???Terasa diva tetiba!

13. Peramah. Errrmm.....ibu selalu rasa yang ibu ni pendiam. Tapi orang akan gelakkan ibu kalau ibu cakap macam tu.....

14. Takut gelap. Ini memang tak tepat kot sebab so far memang suka sangat duduk dalam suasana yang gelap.

17. Rajin. Bab ni kena pikiaq 40 kali jugak hehehehehe 

Siapa pun kita, kita pasti nak jadi orang yang baik-baik belakakan? 




1 comment:

Si Kandil Hijau said...

hat no 2 tu...mmg sejibik betoiiii...

Related Posts with Thumbnails